Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Βαρύ πένθος για τον παρουσιαστή: Οι δηλώσεις του Γιώργου Λιάγκα για τον πατέρα του




Σήμερα τα ξημερώματα ο Γιώργος Λιάγκας έχασε τον αγαπημένο του πατέρα!
Όλοι μέσα από τις συνεντεύξεις του παρουσιαστή γνωρίζαμε την άψογη σχέση όπου είχαν οι δύο άντρες μεταξύ τους! Δεν είναι λίγες οι φορές όπου ο παρουσιαστής είχε αναφερθεί στο διαζύγιο των γονιών του και στα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασε…«Βγαίνουν οι ψυχολόγοι όλοι και λένε ότι είναι καλύτερο να χωρίζουν οι γονείς. Ρώτα εμένα που είμαι παιδί χωρισμένων γονιών και δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ», είχε πει ο ίδιος χαρακτηριστικά σε συνέντευξη του και συνέχισε…»Τα παιδιά ποτέ δεν θέλουν να χωρίσουν οι γονείς τους. Ποτέ! Εγώ δεν το έχω ξεπεράσει. Χώρισαν άσχημα οι γονείς μου και δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ! Κι όλα τα κόμπλεξ που έχω και κουβαλάω στη ζωή μου τα κουβαλάω εξαιτίας αυτού του γεγονότος…»
PAN_4502

Ωστόσο ο Γιώργος, έχει αποκαλύψει και τις δύσκολες σχέσεις που είχε με την μητέρα του… όπως ο ίδιος είχε πει: «Με τη μάνα μου πέρασα διαστήματα κακής σχέσης. Τώρα μιλάμε αλλά τίποτα το φοβερό. Η μάνα μου παντρεύτηκε, πήγε στο εξωτερικό να μείνει, χαθήκαμε. Για να χαθούν δυο άνθρωποι σημαίνει πως έχουν γίνει λάθη. Η ευθύνη όμως δεν βαραίνει τον μικρότερο…»
Το πρώτο διάστημα μετά το χωρισμό των γονιών του έμεινε με τη μητέρα του, στη συνέχεια ακολούθησε τον πατέρα του. Παγκράτι – Πλατεία Αττικής, μια διαδρομή που ίσως ακόμα και μέχρι σήμερα θέλει να ξεχνά. Στον άερα της εκπομπής του είχε αποκαλύψει πως σε ηλικία 11 χρονών, μετά το διαζύγιο αποφάσισε πως ήθελε να μείνει με τον πατέρα του, όπως και έγινε…Γιατί ο πατέρας είναι το πρότυπο για ένα αγόρι, αυτόν θέλει να ακολουθήσει….Δείτε τι είχε πει χαρακτηριστικά στο βίντεο που ακολουθεί:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου