Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Αποκάλυψη βόμβα από τον Τόνυ Μαυρίδη για την Έλενα Παπαρίζου! Η εξάρτηση της από το αλκοόλ και οι άγνωστες πτυχές: «Απορώ πως ήμουν 12 χρόνια μαζί της!»






Από την Τζώρτζια Συρίχα…
Mια συνέντευξη ποταμός… Ο Τόνυ Μαυρίδης φωτογραφίζεται για το Youweekly.gr αγκαλιά με τη σύζυγό του Εύα Καραμπατζάκη και μιλάει πρώτη φορά τόσο ανοιχτά για τη 12χρονη σχέση του και την κόντρα του με την Έλενα Παπαρίζου, το «αγκάθι» που κατέληξε στις δικαστικές αίθουσες, αλλά και για την επόμενη μέρα μετά τον επεισοδιακό χωρισμό τους και τη μάχη που έδωσε εκείνος με την κατάθλιψη και τις κρίσεις πανικού…
Εσύ είχες αρραβωνιαστεί με την Έλενα Παπαρίζου και λες ότι δεν σκεφτόσουν να κάνεις οικογένεια; Όλοι αυτό περιμέναμε…
«Η συγκεκριμένη ήταν τραγουδίστρια –ήμασταν στον ίδιο χώρο– και δέσαμε αρχικά για αυτό… Με τρόμαζε ο γάμος ανέκαθεν, ακόμα και με την Εύα όταν αποφασίσαμε να παντρευτούμε, μέχρι να φτάσει εκείνη η μέρα εγώ υπέφερα από το άγχος μου για να είναι όλα τέλεια και να τα καταφέρω. Είμαι αγχωτικός άνθρωπος και αυτό το πλήρωσα με την υγεία μου. Ακόμα και όταν ξαπλώνω να κοιμηθώ αν νιώσω ότι ένα τραγούδι δεν είναι όπως το θέλω, πετάγομαι πάνω και μόνο όταν το τελειοποιήσω κοιμάμαι…»
Το άγχος σού κόστισε στην υγεία σου;
«Φυσικά. Για να καταπολεμήσω το άγχος μου, την κατάθλιψη και τις κρίσεις πανικού που με έπιαναν κρατιόμουνα με χάπια, για ένα διάστημα έμεινα εκτός για να ηρεμήσω… Το 2008 ζούσα κλεισμένος σε ένα στούντιο, αυτή ήταν η ψυχοθεραπεία μου, με ψυχοφάρμακα και ηρεμιστικά, πήρα 36 κιλά από τα χάπια.»
Εκείνη την περίοδο όλες οι γυναίκες ήταν τρελά ερωτευμένες μαζί σου… Σε αποκαλούσαν «θεογκόμενο» και ζήλευαν την Παπαρίζου. Μη μου πεις ότι δεν το ήξερες…
«Είχα τρέλα τότε με τη γυμναστική, έκανα 4 φορές την ημέρα. Κάποια στιγμή έκανα το λάθος και πήρα αναβολικά που σε συνδυασμό με τον τρόπο ζωής μου, δουλειά τη νύχτα και κακή διατροφή –έτρωγα μόνο στεγνά ρύζια και κοτόπουλα– συν το στρες, δεν άντεξα… Πειράχτηκαν τα νεύρα μου και εκδηλώθηκαν η κατάθλιψη και οι κρίσεις πανικού. Ήμουνα από τις δύσκολες περιπτώσεις… Το 2008 ήρθε η απόλυτη κατάρρευση, πάθαινα κρίσεις σε καθημερινή βάση για 3 χρόνια, είχα αγοραφοβία, δεν μπορούσα να βγω έξω από το σπίτι, ήμουνα κλειδωμένος σε ένα δωμάτιο… Από την κρεβατοκάμαρα στο σαλόνι έκανα να πάω 6 μήνες, από το σαλόνι στην εξώπορτα 2 χρόνια… Έμενα μέσα σε ένα στούντιο, πολλές φορές κοιμόμουνα εκεί, μου χτυπούσε την πόρτα η Παπαρίζου και μου έφερνε φαγητό, έτρωγα και άφηνα το πιάτο από έξω, όπως οι φυλακισμένοι…»
Πώς γίνεται ένας άντρας στην πιο δημιουργική του ηλικία να καταρρεύσει;
«Εγώ όταν βάλω κάτι στο κεφάλι μου θέλω να το πετύχω. Μετά το 2005 που η Παπαρίζου κέρδισε τη Eurovision της είπα ότι δεν έπρεπε να επαναπαυτούμε επειδή φτάσαμε στην κορυφή, αλλά ότι έπρεπε να κρατηθούμε εκεί και να μείνουμε ψηλά… Δεν μπόρεσα να χειριστώ, όμως, τόσο μεγάλη επιτυχία, τη χειρίστηκα όσο μπορούσα… Είχα τρελαθεί, το τηλέφωνό μου χτυπούσε διαρκώς, μας ζητούσαν συνεργασίες και έπρεπε να τους κουμαντάρω όλους στην εντέλεια, αλλιώς δεν θα συγχωρούσα στον εαυτό μου το ελάχιστο λάθος… Εμένα στόχος μου ήταν να γίνει η Έλενα η καλύτερη τραγουδίστρια της Ελλάδας, να τις φάει όλες, με την καλή έννοια… Δεν κοιμόμουνα, δεν έτρωγα, έπινα καφέ, έπαιρνα αναβολικά… Από το 1999 μέχρι το 2008 που κρατούσα τα σχοινιά στη δουλειά μας με την Παπαρίζου και οδηγούσα το καράβι σαν καλός καπετάνιος, όλα ήταν μια χαρά. Όταν όμως αρρώστησα έμεινα σπίτι, ενώ στο μεταξύ, μέχρι να συνέλθω, είχαν μπει οι αυλικοί από γύρω και είχαν αλλάξει τα πάντα.»

Επίτρεψέ μου να πω ότι όταν χωρίσατε και της Έλενας δεν της πήγαν τόσο καλά τα πράγματα στην καριέρα της…
«Όταν έπαθα την πρώτη κρίση πανικού ήμασταν σε ένα μαγαζί του Μαροσούλη όπου είχαμε ραντεβού και είχαμε διαφωνία για το μεροκάματό της. Κατάφερα, όμως, στο τέλος και πήρα αυτό το ποσόν που ζητούσα για εκείνη…Μετά άρχισα να μη νιώθω καλά, ένιωσα ότι πέθαινα, μούδιασα και χτυπούσε η καρδιά μου δυνατά, κατάλαβε ότι κάτι μου συμβαίνει ο Φωκάς Ευαγγελινός και φώναξαν ασθενοφόρο. Μόλις πέτυχα το μεροκάματο που ήθελα άδειασα από την πίεση.»
Για πολλούς το τέλος της σχέσης σας ήταν αναπάντεχο…
«Μας είχαν συνηθίσει μαζί για αυτό… Κατάφερα να περάσω μέσα από τη σχέση μας ένα μήνυμα στον κόσμο, ότι ακόμα και μια τραγουδίστρια μπορεί να έχει μια προσωπική φυσιολογική ζωή και παράλληλα να κάνει καριέρα. Μας έβλεπαν αγαπημένους, παρόλο που κάναμε μια ανταγωνιστική δουλειά για ζευγάρι και ο κόσμος που μας συναντούσε μας ευχόταν να μείνουμε πάντα έτσι.»
Πέρασες μια πολύ δύσκολη περίοδο που φαντάζομαι ότι σου κόστισε περισσότερο οικονομικά και κατά συνέπεια δημιουργικά…
«Είχα ένα στούντιο στο Ελληνικό, από τα τούβλα που το έφτιαξα το 2009 επένδυσα εκεί όλα τα χρήματά μου, αλλά το 2012 το έχασα γιατί δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στις οικονομικές απαιτήσεις του ιδιοκτήτη. Πήγα σε ένα πιο μικρό, αλλά τότε έχασα τα μηχανήματά μου και αυτό μου κόστισε περισσότερο –μου τα πήρε η Παπαρίζου γιατί μερικά ήταν στο όνομά της– δεν μπορούσα επομένως να δουλέψω. Αν της έπαιρνα εκείνης το μικρόφωνο και τα ρούχα της, θα μπορούσε να δουλέψει; Της ζήτησα να μου τα αφήσει και αρνήθηκε…»
Ξέρεις ότι η εικόνα που έχει ο κόσμος για σένα είναι ότι έβγαλες πολλά λεφτά όσο ήσουνα με την Παπαρίζου…
«Ξέρω ποια είναι η εικόνα που έχει ο κόσμος, ότι έφαγα τα λεφτά της Παπαρίζου και ότι είμαι μια χαρά, ότι έχω στην τράπεζα 2-3 εκατομμύρια, φυσικά αυτό δεν ισχύει. Όταν γνώρισα την Εύα είχα στην τσέπη μου ένα ευρώ, δεν μπορούσα να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου, μου έδιναν οι γονείς μου χρήματα, ήμουνα στο μηδέν. Δεν διεκδίκησα τίποτα από εκείνη στο παρελθόν, γιατί από τη στιγμή που είχαμε σχέση δεν με ενδιέφεραν τόσο οι οικονομικές δοσοληψίες, θεωρούσα ότι πορευόμουνα με έναν άνθρωπο έχοντας έναν κοινό στόχο και ένα όραμα… Φτάσαμε, λοιπόν, να έχουμε μια δικαστική διαμάχη τώρα και ζητάω το 20% από τα κέρδη που έβγαλε η εταιρεία που είχα μαζί με την Παπαρίζου και εκείνη ήταν η διαχειρίστρια. Της είχα απόλυτη εμπιστοσύνη όταν μου έλεγε τότε ότι θα μοιραζόμασταν τα χρήματα όπως και αν εξελισσόταν η σχέση μας.»
Οι δικαστικές διαμάχες μεταξύ σας έχουν τελειώσει;
«Όχι βέβαια! Έχουμε και άλλες… Μου ζητάει να της πληρώσω νοίκια που μένω στο σπίτι, μου έχει κάνει αγωγή όπου υποστηρίζει ότι ουδέποτε είχα σχέση με τη μουσική, ότι με ζούσε εκείνη και ότι ήμουνα άνεργος.Έχω απονομές από 16 πλατινένιους δίσκους για τις πωλήσεις που αναφέρεται το όνομά μου, αυτά δεν υπολογίζονται; Με πίκρανε και πιο πολύ ενοχλήθηκα που πίκρανε τη μαμά μου ακούγοντάς τη να ακυρώνει το παιδί της που το είχε σπουδάσει με το στέρημά της. Πριν αρχίσουν τα δικαστήρια, της πρότεινα να τα βρούμε εξωδικαστικά και να έρθουμε σε συμβιβασμό, δεν δέχτηκε… Της είπα ότι έχω ξεκινήσει μια καινούρια ζωή, να μου αφήσει το σπίτι που είχαμε πάρει με δάνειο από κοινού και που είναι χρεωμένο στην τράπεζα και ότι θα αναλάμβανα να το πληρώσω εγώ με όποιο κόστος, θα δανειζόμουνα, αλλά θα το ξεπλήρωνα, δεν δέχτηκε… Στο μεταξύ, το σπίτι το έβγαλε σε πλειστηριασμό… Έχει γίνει ένα δικαστήριο για τα χρήματα αυτά που διεκδικώ και περιμένω την απόφαση, έχω εμπιστοσύνη όμως στη Δικαιοσύνη…»
Χωρίσατε κάτω από άσχημες συνθήκες με την Έλενα;
«Δεν πλακωθήκαμε. Την εμπιστεύτηκα με κλειστά τα μάτια και την πάτησα… Δεν το είχα με τα χρήματα –λάθος μου– ναι μεν τα διεκδικούσα για εκείνη, αλλά δεν τα διαχειριζόμουνα εγώ… Ανέκαθεν με έφταναν έστω και 10 ευρώ για τα τσιγάρα μου… Και με την Εύα έτσι είμαι, έτσι μεγάλωσα. Στο σπίτι μας η μάνα μου έκανε κουμάντο στα οικονομικά. Με στενοχώρησε που χώρισα μαζί της τόσο άσχημα. Συναισθηματικά για μένα αλλά και για εκείνη πιστεύω ότι είχε τελειώσει η σχέση από το 2008, ζούσαμε μαζί για τη δουλειά, για την εικόνα της και για την τηλεόραση. Εκείνη τότε αποφάσισε να φύγει και να πάει στη Σουηδία για να κάνει αποτοξίνωση από το ποτό και μάλιστα αποχαιρέτησε τον κόσμο τότε από το μικρόφωνο στο μαγαζί όπου εμφανιζόταν με τον Ρέμο λέγοντας ότι ήταν η τελευταία της μέρα στην Ελλάδα. Εγώ έμεινα εδώ και την περίμενα να έρθει για να ξεκαθαρίσουμε τα οικονομικά μας, είχαμε χωρίσει, αλλά περίμενα τις δικές της αποφάσεις για τα επαγγελματικά μας πλέον. Στο μεταξύ είχα γνωρίσει την Εύα και είχα προχωρήσει τη ζωή μου. Εκείνη λοιπόν γύρισε πίσω μετά από 6 μήνες και μου ζήτησε να τα μαζέψω και να φύγω από το σπίτι.»
Πιστεύεις ότι την πείραξε το γεγονός ότι είχες προχωρήσει τη ζωή σου με μια άλλη γυναίκα…
«Νομίζω ναι, γιατί μας έκανε διάφορες ενοχλήσεις. Δεν έχω να θυμάμαι άσχημα με την Έλενα όσο ήμασταν μαζί, μετά άλλαξε, πιθανόν να θίχτηκε ο γυναικείος της εγωισμός επειδή εγώ προχώρησα τη ζωή μου.»
Επειδή και εσύ αλλά και εκείνη προχωρήσατε, τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να τα βρείτε;
«Πριν από έναν χρόνο γνώρισα τον Αντύπα και τη Στέλλα και ήμουνα τυχερός γιατί μου σύστησαν τον Πέτρο Καϊμακάμη που δεν είναι απλά δικηγόρος μου είναι ο φίλος μου, ο κολλητός μου, ο άνθρωπος που θα μιλήσω ελεύθερα μαζί του και θα με καταλάβει χωρίς δεύτερες σκέψεις, εκείνος που στάθηκε δίπλα μου από την πρώτη στιγμή. Συγκινήθηκε μόλις του είπα πως έχουν τα πράγματα και ανέλαβε την υπόθεσή μου, από τότε προχωράμε μαζί για να τελειώσουμε με αυτή την ιστορία. Η πρόταση, λοιπόν, να κρατήσω το σπίτι έγινε λίγο αργότερα και από τον δικηγόρο μου στην δικηγόρο της καθώς το στούντιο που έχω φτιάξει–και από εκεί ζω– είναι μέσα στο σπίτι, άρα αν μου το πάρει βρίσκομαι στον δρόμο και χωρίς δουλειά. Αν θέλει ας το κάνει… Εγώ το μόνο που της ζητάω είναι να με αφήσει στην ησυχία μου και να προχωρήσω τη ζωή μου μαζί με τη γυναίκα μου, τίποτε άλλο… 12 χρόνια δεν πήρα μια δραχμή, ας μην το τραβάει άλλο… Εξάλλου και αυτή έχει προχωρήσει τη δική της…»
Είναι πολύ σκληρά όλα αυτά που λες όταν ένα ζευγάρι στα μάτια του κόσμου φαινόταν ότι είχε αγαπηθεί πολύ…
«Είναι σκληρά, αλλά βλέπεις πόσο καλά είμαι; Πριν από 7 χρόνια θα τα είχα σπάσει όλα, τώρα όμως δεν με ενδιαφέρει τίποτα, είμαι ήρεμος, κάνω την προσευχή μου και λέω: «Θεέ μου, Σε ευχαριστώ που είμαι καλά…» Όταν χώρισα από την Έλενα, όλο το σύστημα μετά πήγε μαζί της και εμένα μου γύρισε την πλάτη… Λογική βέβαια μου φάνηκε η αντίδρασή τους, δεν μπορώ να πω τίποτα, αν και πραγματικά δεν έκανα τίποτε από όλα αυτά όπως τα παρουσίαζε εκείνη…»
Η Έλενα είναι ένας άνθρωπος που δεν αναγνωρίζεις πια;
«Ναι, απορώ, μάλιστα, πως της χάρισα 12 χρόνια από τη ζωή μου. Εκτός αν ήμουνα τόσο τυφλός! Πιθανόν οι άνθρωποι να αλλάζουν μεγαλώνοντας, όσο ήμασταν μαζί θεωρούσα ότι ήταν πολύ δίκαιη. Μπορεί να πειράχτηκε που δεν έκανε οικογένεια και δεν παντρεύτηκε βέβαια, παρόλο που όταν ήμασταν μαζί ήταν απόλυτα σύμφωνη ότι πρώτα χτίζουμε την καριέρα μας και μετά τη ζωή μας…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου