Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Survivor: Ο τραγικός Χανταμπάκης, το απίστευτο ψέμα του και η δημόσια διάψευση της Παπαδοπούλου! Τι λένε οι υπόλοιποι παίκτες για τον περιβόητο σταυρό του Ντάνου;






Καλά… Το Survivor είναι όντως μια μικρή κοινωνία! Μια κοινωνία που θα υπάρχει μέσα ο κουτσομπόλης, ο ζηλόφθονος, ο κακοπροαίρετος, ο αδιάφορος, ο καλός, ο ευγενικός και ο τίμιος! Κάπως έτσι είναι κι εκεί… Μα καλά, εγώ με το αθώο μου μυαλό σκέφτομαι! Η ανάγκη για να «βλάψει» κάποιος, κάποιον δεν τους κάνει να σκέφτονται ότι στην ουσία ρεζιλεύονται οι ίδιοι; Απίστευτο… Πραγματικά, δεν ξέρω, να γελάσω ή να λυπηθώ;
Αλλά ας το πιάσουμε το πράγμα από την αρχή! Ο Στέλιος Χανταμπάκης εμφανίστηκε στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη μετά από καιρό, για να αποκαλύψει αλήθειες! Έτσι τις ονόμασε ο ίδιος. Πολύ ωραία! Εκεί λοιπόν, που καθόταν με το κουστουμάκι του, δήλωσε πως θα αναφέρουν τι συνέβη με τον Γιώργο Αγγελόπουλο και όλο το παρασκήνιο του καυγά. Μάλιστα. 
Μεταξύ άλλων, ο Στέλιος Χανταμπάκης, αποκαλύπτει πως ο Γιώργος Αγγελόπουλος τους φώναξε όλους να κάνουν προσευχή και μαζί με τους παίκτες, φώναξε και τις κάμερες  Αυτή η δήλωση προκάλεσε σάλο, καθώς αμφισβητήθηκε η πίστη του Αγγελόπουλου, θεωρώντας όλοι ότι το κάνει για τα μάτια του κόσμου! Όμως…
Ήρθε η απάντηση από την Ειρήνη Παπαδοπούλου, η οποία μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter διέψευσε πανηγυρικά τον Στέλιο Χανταμπάκη για τις ανακρίβειες αυτές περί σταυρού… Η ίδια απάντησε σε μία θαυμάστρια της που την ρώτησε αν ισχύει κι εκείνη είπε: «Όχι κορίτσι μου! Και ο μόνο λόγος που απαντάω είναι γιατί δεν πιστεύω ότι λέγονται τέτοια πράγματα για έναν παίκτη που υπάρχει περίπτωση και να κερδίσει!»

Όμως, εδώ στο Youweekly.gr και το Dimis Blog κάτι τέτοια δεν τα αφήνουμε έτσι! Ειδικά όταν είναι μία τόσο σοβαρή κατηγορία… Αφορμή μου έδωσε η Ειρήνη Παπαδοπούλου. Πολλοί είναι εκείνοι που, θα είναι στην μέση, αν δηλαδή λέει ο Στέλιος ή η Ειρήνη ψέματα. Έτσι λοιπόν φρόντισα και επικοινώνησα με κάποιους παίκτες που έχουν αποχωρήσει από το Survivor να μου που κι εκείνοι αν ισχύει ή όχι, αν είχε πέσει δηλαδή κάτι τέτοιο στην αντίληψη τους!
Αρχικά, μου ζήτησαν να μην γράψω τίποτα απλώς για το ρεπορτάζ μου και για δική μου πληροφόρηση… Δεν ήθελε κανείς να μπλέξει τώρα σε αυτό το πανηγυράκι που στήθηκε πάλι! Οπότε εγώ οφείλω να τους σεβαστώ… Ο ένας μου απάντησε: «Εγώ γενικά ξέρεις, στο έχω ξαναπεί ότι δεν ήταν και η μεγάλη μου αγάπη ο Ντάνος (γέλια), αλλά δεν ξέρω…«.
«Δεν νομίζω…Συμφωνώ με την Ειρήνη!«, ήταν η απάντηση της άλλη κοπέλας που αποχώρησε σχετικά πρόσφατα από το Survivor…
«Βλακείες! Αυτά είναι βλακείες! Αν θες γράψε το όνομα μου, βασικά, μην το γράψεις και αρχίσει και λέει και για εμένα πράγματα της φαντασίας!«, είπε στο Youweekly.gr άλλη παίκτρια από το survivor, που δεν μασάει τα λόγια της….
Και εγώ η καημένη ρωτώ! Είναι δυνατόν; Γελάω….Μα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να το κάνει αυτό! Υποτίθεται ξεκινάει και εκπομπή και θέλει να μαζέψει τον κόσμο ξανά κοντά του! Τι ισχύει και τι όχι, όμως; Μόνο εκείνοι ξέρουν … Εμείς είμαστε εκτός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου