Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Άντζελα Δημητρίου: Αυτό έχασα στον τζόγο αλλά… Δεν το πιστεύει κανένας!




Η Άντζελα Δημητρίου μίλησε σε συνέντευξή της για το μεγαλύτερο λάθος της, τον τζόγο, την ηλικία της αλλά και τις πλαστικές...
Στην ερώτηση για το ποιο ήταν το κυριότερο λάθος της, η τραγουδίστρια είπε:

Το μεγάλο λάθος μου είναι ότι κάποια στιγμή είχα μπλέξει πάρα πολύ άσχημα με τον τζόγο. Παρασύρθηκα από έναν άνθρωπο. Ο τζόγος είναι σαν ναρκωτικό, από τα πιο σκληρά μάλιστα.

Έχασες το σπίτι σου στον τζόγο;

Όχι. Στον τζόγο έχασα την ηρεμία μου, την προσωπικότητα μου και φυσικά τον κόπο μου. Γι’ αυτό και θέλω να συμβουλεύσω όσους ασχολούνται με τον τζόγο να το κόψουν. Εδώ και τρία χρόνια έχω σταματήσει. Δεν το πιστεύει κανένας. Ξύπνησα ένα πρωί και είπα «Τι κάνεις; Έχεις πετάξει τον εαυτό σου σε ένα χώρο κλειστό, μέσα στην κάπνα, τη βρωμιά, στον κάθε τρελαμένο… Εσύ, μια τόσο δυνατή γυναίκα που ό,τι κατάφερες το έκανες με την αξία της φωνής σου, χωρίς να έχεις καν σπουδάσει, χωρίς καν να ξέρεις τι εστί μουσική». Αν με βάλεις σε ένα πιάνο και με ρωτήσεις τι νότα είναι αυτή, δεν ξέρω να σου απαντήσω.

Δεν σε πειράζει να λες την ηλικία σου;

«Γιατί να μην την πω; Δεν έχω πρόβλημα. Είμαι γεννημένη το 1954. Δεν έχω να κρύψω κάτι. Ό,τι ήταν να ζήσω το έχω ζήσει. Είμαι 62. Και; Φαίνομαι; Μου αρέσει. Που τους πείραξε λοιπόν; Τους ενοχλώ όμως. Σου λένε «Δεν μπορεί!Δεν γίνεται. Είναι αλώβητη. Δεν παθαίνει τίποτα». Καλά κάνω. Δικαίωμά μου είναι.Ας μπορούν να το κάνουν και εκείνοι.Εγώ έχω τη δύναμη να το κάνω. Έχω μαλώσει με το χρόνο. Δεν θα μεγαλώσω άλλο, θα μείνω εκεί. Τι τους νοιάζει;».

Έχουν πει ότι έχεις παραμορφωθεί από τις πλαστικές.

«Αν ίσχυε αυτό, δεν θα ήμουν έτσι. Άλλες παραμορφώνονται και είναι πρησμένες σαν να τις έχουν τσιμπήσει μέλισσες στα χείλη και το πρόσωπο. Βλέπεις πως είμαι. Τους έχει φάει η ζήλια».

Είσαι 62 ετών. Πως διατηρείσαι;

«Προσέχω τη διατροφή μου,γυμνάζομαι,κάνω πράγματα για εμένα. Μπορεί να είναι μεσοθεραπεία, μια καλή κρέμα, μια μάσκα,διάφορα. Μετρά επίσης ότι είμαι καλά μέσα μου».


Πλαστική έχεις κάνει;

«Πώς δεν έχω κάνει. Στη μύτη μου. Τι σημαίνει αυτό; Δεν μου λέει τίποτα. Μπορεί να κάνεις πλαστική και να μην πετύχει, με αποτέλεσμα να παραμορφωθείς. Καλύτερα να προτιμάς εναλλακτικά πράγματα. Η ιατρική έχει προχωρήσει».

Botox κάνεις;

«Φυσικά. Γιατί να μην κάνω; Όπως και μεσοθεραπείες και βιταμίνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου