Στην υλοποίηση μιας νέας στρατηγικής προχωρά η Μαρινόπουλος με στόχο την εξασφάλιση μιας υγιούς, αναπτυξιακής πορείας που δημιουργεί νέες προοπτικές και αξία για την επιχείρηση, τους συνεργάτες, τους εργαζομένους και τους πελάτες της. Στο πλαίσιο αυτό, η Μαρινόπουλος ξεκίνησε την υλοποίηση της ανανέωσης και αναβάθμισης των σουπερ μαρκετ της μέσω της ολικής ανακαίνισης και υιοθέτησης ενός ενιαίου concept για όλα τα καταστήματα και με νέο εμπορικό σήμα.Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή που θα υλοποιηθεί σταδιακά και μέχρι το τέλος του 2016 στο σύνολο των καταστημάτων και αποσκοπεί σε μια καινούργια αγοραστική εμπειρία των πελατών της Μαρινόπουλος, μέσα από τη διευκόλυνση και την απλούστευση των καθημερινών τους αγορών, από τη στιγμή που τις σχεδιάζουν μέχρι και τη στιγμή που τις ολοκληρώνουν.
Πέμπτη 12 Μαΐου 2016
Αλλάζει εντελώς η αγορά: Τί θα συμβεί στον Μαρινόπουλο έως το τέλος του 2016
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου