Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

ΤΟ ΤPΙΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ | Γι' αυτήν την ΓΥΝΑΙΚΑ άφησε ο Καρβέλας την Αννίτα Πάνια!!!




Νίκος Καρβέλας-Αννίτα Πάνια τίτλοι τέλους για το ζευγάρι.

Ο συνθέτης αποφάσισε να ξαναγυρίσει σε μια παλιά του σχέση… Ποια όμως είναι η τραγουδίστρια Χριστίνα Αναγνωστόπουλου; Σταμάτησε την φιλία της με τον Καρβέλα όταν αυτός παντρεύτηκε την Αννίτα;
Διαβάστε τι λέει η ίδια σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη:

– Πώς είναι η συνεργασία σου με την Αννα Βίσση; Εξαιρετική. Από την Αννα παίρνω μαθήματα. Είναι ταλαντούχα, έχει τρομερή ενέργεια και είναι εργασιομανής και τελειομανής. Αν και ο ρόλος τον οποίο υποδύεται είναι δύσκολος και απαιτητικός, τον πετυχαίνει στο απόλυτο. Η Αννα τραγουδάει καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου, παίζει, είναι απόλυτα εκεί, έχει γίνει ο ρόλος της και σε ό,τι αφορά την εμφάνιση είναι κούκλα με το ξανθό μαλλί.

– Ο Νίκος Καρβέλας είναι απαιτητικός; Πάντοτε είναι απαιτητικός και τελειομανής, γι’ αυτό άλλωστε είναι και πετυχημένος στη δουλειά του.
– Γιατί απείχες τόσο καιρό; Ηταν επιλογή μου. Κάποια στιγμή κουράστηκα να κάνω αυτή τη δουλειά τόσα χρόνια. Ηθελα να φύγω γιατί βαρέθηκα. Δεν μου άρεσε να βγαίνω στη τηλεόραση, να δίνω συνεντεύξεις, να κάνω δημόσιες σχέσεις. Οταν έκανα δίσκο συνήθως δεν τον έτρεχα μιντιακά, με εξαίρεση τις δουλειές στα πρώτα μου βήματα. Κάτι που και τότε έκανα με πίεση. Δεν έβγαινε αβίαστα όλο αυτό.
– Σε είχε επηρεάσει τότε η ξαφνική δημοσιότητα γύρω από τη σχέση σου με τον Νίκο Καρβέλα, η οποία συνέπεσε χρονικά και με τις πρώτες σου δισκογραφικές δουλειές; Δεν ήταν ό,τι καλύτερο, γιατί ήμουν μόλις 24 ετών. Αλλά τα θυμάμαι όλα με έναν όμορφο τρόπο γιατί είναι μέρος της ζωής μου. Ημουν πάντοτε αντιδραστική και λίγο αντικοινωνική, αλλά δεν το βρίσκω κακό. Εχω δεχτεί αυτό που είμαι. Και με αγαπώ. Από την άλλη, θαυμάζω τους ανθρώπους οι οποίοι βάζουν στόχους και τους κατακτούν. Εγώ δεν έχω πειθαρχία. Μπορεί να ξεκινούσα δουλειά μια σεζόν και στη μέση να ένιωθα ότι πνίγομαι.

– Τι έκανες επαγγελματικά τα επτά χρόνια που απείχες από τη μουσική; Εκανα δημόσιες σχέσεις σε μαγαζιά και μεταγλωττίσεις σε παιδικές ταινίες.

– Οταν τα φώτα της δημοσιότητας σταμάτησαν να είναι στραμμένα πάνω σου, τι συνέβη; Δεν έχω ζήσει καμιά τρελή δημοσιότητα, ώστε να βγαίνω και να με αναγνωρίζουν όλοι. Τους ίδιους φίλους που είχα τότε έχω και σήμερα. Αυτή την περίοδο νιώθω σαν μαθήτρια, σαν να ξεκινάω τώρα, με την παράσταση. Μου αρέσει αυτό που ζω. Και θα δούμε πού θα μας πάει.
– Αυτή την περίοδο είσαι ερωτευμένη; Είμαι καλά στη ζωή μου, αλλά δεν θα μπω σε λεπτομέρειες.

– Το ενδεχόμενο ενός γάμου είναι στα σχέδιά σου; Δεν το έχω ζήσει, αλλά νομίζω ότι δεν συμπαθιόμαστε με τον γάμο. Δεν είμαι κατά του γάμου και σε όποιον γάμο πάω, κλαίω από συγκίνηση. Για μένα όμως δεν το βλέπω. Δεν μπορώ να με φανταστώ μέσα σε έναν γάμο...youweekly.gr
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου