Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

"Σε 9 μέρες έχασα 5 κιλά και ο οργανισμός μου καθάρισε από τις τοξίνες - Διαβάστε πως τα κατάφερα"




Γεια σε όλους! Ονομάζομαι Αλεξάνδρα, καλωσορίσατε στο προσωπικό μου ιστολόγιο. Επιτρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου για το πώς έχασα γρήγορα βάρος. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους σας και να σας υποστηρίξω όσο μπορώ. Ωστόσο, τόσο πολλοί άνθρωποι μου έχουν γράψει και όχι μόνο σε αυτό το ιστολόγιο, που θα έπρεπε να είμαι όλη μέρα μπροστά στην οθόνη για να τα διαβάζω όλα! Γι’ αυτό αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο και να απαντήσω στην ερώτηση που απασχολεί όλους: Πώς έχασα ολόκληρα 26 kg; Ποτέ δεν ήμουν κοκαλιάρα, αλλά πάντα ήθελα να είμαι αδύνατη. Τελικά, τώρα έχω αυτό που πάντα ονειρευόμουν, χάρη στις σταγόνες αδυνατίσματος, ενώ έχω καταφέρει να πετύχω το στόχο μου.

Κίνητρο

Πάντα ένιωθα άσχημα μέσα στο μεγάλο μου σώμα, ζήλευα κάθε αδύνατη γυναίκα, θαύμαζα τις άλλες γυναίκες και ήθελα να γίνω το ίδιο. Ωστόσο, μέσα μου πάντα ένιωθα αδύνατη. Ήθελα στο μέλλον, ο άνδρας μου να με σηκώνει στα χέρια του και τα παιδιά μου να έχουν μια όμορφη μητέρα.
Το βάρος μου έφτασε σχεδόν 90 kg! Τώρα δεν μπορώ πια να κοιτάω παλιές μου φωτογραφίες, χωρίς να τρομάζω! Οι συνάδελφοι στη δουλειά με κορόιδευαν, κάτι που με έκανε να παχαίνω ακόμα περισσότερο, να τρώω περισσότερο, για να ξεχάσω το στρες. Χρειαζόμουν ένα κίνητρο για να αρχίσω να χάνω βάρος. Το κίνητρο προέκυψε τελικά μέσω μιας αρνητικής εμπειρίας: Απολύθηκα 6 μήνες αργότερα, καθώς όπως ισχυρίστηκαν οι προϊστάμενοί μου, δεν ταίριαζα εμφανισιακά με τα πρότυπα μιας τόσο μοντέρνας εταιρείας και δεν ήμουν τόσο εμφανίσιμη και χαριτωμένη όπως οι άλλες γυναίκες υπάλληλοι. Πληγώθηκα όσο ποτέ άλλοτε. Έτσι αποφάσισα να αλλάξω τη ζωή μου.
Το πρώτο που σκέφτηκα είναι ότι θα ήταν αρκετό να σταματήσω να υποβιβάζω τον εαυτό μου, για να απαλλαγώ από τα περιττά kg. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό τελικά. Νομίζω ότι έχω δοκιμάσει όλες τις δίαιτες του κόσμου και έχω προσλάβει τους ακριβότερους προσωπικούς γυμναστές. Αλλά... όλα ήταν μάταια, το στρες και η κατάθλιψη μόνο επιδείνωναν την κατάστασή μου, δεν έχανα ούτε μισό κιλό! Μήπως ήταν πρόβλημα λόγω ηλικίας; Είμαι 28 ετών πλέον, υπήρξα χοντρή σε όλη μου τη ζωή και θα παραμείνω έτσι. Αυτές ήταν οι σκέψεις μου.
Έχω μια φίλη, της οποίας είναι η δουλειά να φέρνει από την Κίνα κάθε είδους προϊόν και να τα πουλάει στο διαδίκτυο. Καθώς είμαστε πολύ καλές φίλες, μοιράστηκα μαζί της την απογοήτευσή μου για το αδυνάτισμα και πώς παράτησα άλλον ένα πρόγραμμα δίαιτας. Μια μέρα, γύρισε από ένα ταξίδι της στο Πεκίνο, μου τηλεφώνησε και είπε: «Αλεξάνδρα, έχω ένα δώρο για σένα!». Είπα, «ευχαριστώ Ελενάκι μου, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα μου κάνει». Και αυτή απάντησε: «Όλα θα σου πηγαίνουν μετά από αυτό καλή μου!». Η Έλενα ακουγόταν πολύ αινιγματική και άρχισα να ανυπομονώ.
Η Έλενα λοιπόν μου είχε φέρει κάποιες κάψουλες αδυνατίσματος. Αποδείχτηκε, ότι δεν ήταν σκουπίδια. Αντίθετα, ήταν ένα εξαιρετικό προϊόν αδυνατίσματος, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στην Ανατολή, την Κίνα και το Θιβέτ. Πλέον, το συγκεκριμένο προϊόν κυριολεκτικά αρπάζεται από τα ράφια των Κινέζικων καταστημάτων, καθώς οι Κινέζες έχουν εθιστεί στο γρήγορο φαγητό και αυτό προκαλεί αύξηση του βάρους. Έπρεπε να βρουν (και βρήκαν) ένα τρόπο για να χάνουν βάρος και να αποτοξινώνουν τον οργανισμό τους.
Αυτές οι κάψουλες αδυνατίσματος είναι πολύ εύκολες στη χρήση και πρέπει να λαμβάνονται δύο ή τρεις φορές την ημέρα (1 κάψουλα πριν ή μετά το γεύμα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου