Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Θρήνος για γνωστό Έλληνα μουσικό: Πέθανε η γυναίκα του! (PHOTOS)




​Δύσκολες ώρες περνούν το τελευταίο διάστημα ο Δημήτρης Κατσαρός και η 21χρονη κόρη του, Κίρκη Κατσαρού.
Ο μουσικός τον οποίο πολλοί θυμάστε μέσα από το συγκρότημα «Ζιγκ Ζαγκ» (το οποίο υπάρχει μέχρι και σήμερα με μάνατζερ τον ίδιο και άλλα δυο μέλη ακόμα), πριν από περίπου 2,5 μήνες έχασε την πολυαγαπημένη του σύζυγο και μητέρα της κόρης του, Κυριακή Κατσαρού.
(Ο Δημήτρης Κατσαρός)
dec7308dcfb46300ba3b01d3d9ad5b74.jpg
Ο πόνος για την οικογένεια είναι αβάσταχτος από την τραγική απώλεια, ωστόσο η 21χρονη Κίρκη Κατσαρού, μέσα από την θλίψη της αποτελεί και στήριγμα για τον πατέρα της.
κιρκη2.jpg
(Η Κίρκη Κατσαρού)
κιρκη11.jpg
Την Κίρκη Κατσαρού την πρωτογνωρίσαμε μέσα από το X-Factor, όπου η παρουσία της είχε διχάσει την κριτική επιτροπή, ενώ ακολουθεί και η ίδια τα βήματα του μουσικού πατέρα της, έχοντας ταλέντο στοκλαρίνο και στην κιθάρα.
κιρκη14.jpg
Μια καλλονή όπως η 52χρονη μητέρα της που «έφυγε» νωρίς από την ζωή, η Κίρκη Κατσαρού έχει «γεμίσει» τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, με παλιές φώτο της μαμάς της, συνοδεύοντας τες μεσυγκλονιστικά λόγια για το πόσο της λείπει.
κιρκη8.jpg

«Πότε μου δεν πίστεψα στο θεό ... από σήμερα όμως ο θεός μου είσαι εσύ ... Οι τελευταίες 60 μέρες με έκαναν να σ αγαπήσω ακόμη περισσότερο ...μας έκαναν και τις δυο μας μια μπουνιά που ποτέ δεν θα λυγίσει .. καλό ταξίδι λέμε σε όσους φεύγουν ... Εσύ δεν έφυγες και δεν θα φύγεις πότε ... δεν θα αφήσω την υλική απουσία σου να με από δυναμώσει γιατί στο υποσχέθηκα ... είσαι τα πάντα μου και κάθε λεπτό που περνάει σ’ αγαπω περισσότερο από το προηγούμενο .. όλα μαζί τα περάσαμε ... Εσύ με έκανες δυνατή ... Εσύ μου έδωσες τα πάντα .... Εάν και δεν πρόλαβα να κάνω όλα όσα ήθελα για σένα υπόσχομαι πως θα κάνω την θλίψη μου να κουραστεί, να ξεχαστεί και να μετατραπεί σε μια δύναμη που ποτέ δεν πίστευα ότι θα έχω ... σ’ αγαπω άγγελε μου με όλη μου την ψυχή και σου ζητάω να με συγχωρέσεις για όσες στιγμές σε πλήγωσα. . Δεν το ήθελα .. ήμουν μικρή και αδύναμη τότε .. σε λατρεύω .. σ’ αγαπώ ψυχή μου ... πάντα και παντού ... ένα αστέρι έπεσε προς τα πάνω... το φωτεινότερο .......................................Η Κίρκη σου ...» λέει χαρακτηριστικά σε μια από αυτές.
κιρκη3.jpg
Η καλλονή Κυριακή Κατσαρού ήταν πέντε χρόνια άρρωστη, και όλο αυτό το διάστημα η κόρη της δεν έφυγε από το πλευρό της.
κιρκη4.jpg

Σήμερα, παρέα με τον πατέρα της, συνεχίζει την ζωή της, ασχολείται με την μεγάλη της αγάπη τη μουσική, και σπουδάζει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
κιρκη5.jpg
Μιλώντας στο tlife, η Κίρκη Κατσαρού και ο Δημήτρης Κατσαρός, μοιράζονται τις δύσκολες στιγμές που έζησαν και ζουν:
«Ήμασταν 33 χρόνια μαζί και η παρουσία της έπαιξε τον πρωτεύοντα ρόλο στη ζωή μου» δήλωσε ο μουσικός, ο οποίος έχει ρίξει πλέον όλο το βάρος του στο συγκρότημα «Ζιγκ Ζαγκ» με το οποίο όπως λέει «φτιάχνουμε βαλίτσες για περιοδεία στην Αμερική για 10η φορά. Στην ελληνική δισκογραφία δεν έχει αλλάξει τίποτα, απλούστατα τώρα τις παραγωγές και τα χρήματα τα βάζουν οι καλλιτέχνες ενώ παλιά τα έβαζαν οι εταιρίες. Την στιγμή που οι Zιγκ Zαγκ ακόμη συνεργαζόμαστε και κάνουμε συναυλίες μαζί εννοείται ότι διατηρούμε φιλικές σχέσεις και όσο για το τι σημαίνουν για μένα... Το όνειρό μου ήταν από μικρός να κάνω ένα λαϊκό έθνικ αυγκρότημα που αντί για ροκ, να παίζουμε λαϊκή μουσική και αυτό το έκανα με τους Zιγκ Zαγκ οι οποιοι σήμερα είναι ο Γιώρηος Σαρρής, η Έλενα Πάτροκλου κι εγώ».
κιρκη6.jpg
Μάλιστα δηλώνει ότι μετά τον θάνατο της συζύγου του, εκείνος και η 21χρονη κόρη του δέθηκαν πιο πολύ.
Όσο για την Κίρκη Κατσαρού; Δεν κρύβει πώς όσο διάστημα ήταν άρρωστη η μητέρα της, «βίωσα την αρρώστια της με το να είμαι άρρωστη κι εγώ. Ο πόνος δεν αναλύεται, ούτε περιγράφεται. Διαλύεται η ψυχή και το μυαλό».
κιρκη7.jpg
Στην ερώτηση αν έγινε πιο δυνατή μετά από αυτή την απώλεια, απαντά:
«Ό,τι δεν μας σκοτώνει μας δυναμώνει».
κιρκη9.jpg
Στόχος της όπως λέει είναι «να γίνω καλή μουσικός και συνθέτρια!» ενώ σε όσους υποστηρίζουν πως η εντυπωσιακή της εμφάνιση ανοίγει πόρτες, απαντά:
«Εάν βασίζεσαι στον εαυτό σου και δεν είσαι καλή σε αυτό που κάνεις, οι πόρτες που ανοίγουν λόγω εμφάνισης, με την ίδια ευκολία κλείνουν σε μικρό διάστημα».
κιρκη15.jpg
Τέλος, τονίζει πως δεν μετάνιωσε που μπήκε στο Χ-Factor:
«Και βέβαια δεν μετάνιωσα γιατί όπως είπε κι ο πατέρας μου, ήταν ένα ψυχαγωγικό παιχνίδι». Όσο για το τι ονειρεύεται να κάνει στο μέλλον;
κιρκι1.jpg
«Δεν πρέπει να κάνουμε όνειρα για το μέλλον και πρέπει να ζούμε και να δημιουργούμε κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία μας» καταλήγει.
κιρκη10.jpg
κιρκη12.jpg
κιρκη13.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου