Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

"Ήταν σίγουρος ότι τον απατούσε η γυναίκα του. Αυτό που της έκανε θα το θυμάται για πάντα"




Η ιστορία αυτή έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου τελευταία και παρόλο που η προέλευσή της παραμένει άγνωστη, είναι πολύ καλή για να την αγνοήσουμε. Εάν σας έχουν απατήσει, ή έχετε γνωστούς που έχουν πάθει κάτι παρόμοιο, σίγουρα έχετε νιώσει την επιθυμία να εκθέσετε αυτόν που το έχει κάνει.
Διαβάστε την ιστορία αυτού του τύπου:

 «Το ένιωθα πως με απατούσε. Συνεχώς χαμογελούσε όταν έστελνε μηνύματα και έλεγε πως είναι η μητέρα της. Έμενε κάθε μέρα ως αργά μετά τη δουλειά και όταν έπαιρνα τηλέφωνο, οι συνάδελφοί της μου έλεγαν πως είχε φύγει εδώ και ώρες.
Όταν της το έλεγα, εκείνη γελούσε και έλεγε είναι ένα αστείο που κάνουν μεταξύ τους στη δουλειά συνέχεια. Σιγουρεύτηκα όμως μια νύχτα που βγήκε στις 11:30 για να πάρει γάλα και γύρισε 2 τα ξημερώματα. Κάτι που μπορώ να συμβουλέψω από την προσωπική μου εμπειρία είναι πως εάν πιστεύετε ότι σας απατάει η γυναίκα σας, προσλάβετε έναν ιδιωτικό ερευνητή.
Είναι καλοί σε αυτό που κάνουν και θα σας βοηθήσουν να βρείτε αποδείξεις που θα βοηθήσουν στο διαζύγιο. Πέρασαν αρκετοί μήνες και είχαν έρθει τα γενέθλιά της. Πιθανόν να σκέφτεστε γιατί περίμενα τόσο καιρό και γιατί να διάλεξα τα γενέθλιά της.
Η απάντηση είναι γιατί ήθελα όσες περισσότερες αποδείξεις μπορούσα, όπως επίσης και να κάνω τις ετοιμασίες για το σπίτι που θα μετακόμιζα. Τα γενέθλιά της τα διάλεξα γιατί όταν την ρώτησα τι σκοπεύει να κάνει φέτος εκείνη τη μέρα, μου είπε πως καλύτερο θα ήταν να φύγω από την πόλη με τους φίλους μου, γιατί είχε πολύ δουλειά και δεν ήθελε κιόλας να θυμάται το γεγονός πως μεγαλώνει.
Όταν όμως είδα στο ντουλάπι κρυμμένα δύο ποτήρια και ένα μπουκάλι σαμπάνια, κάτι έσπασε μέσα μου. Οπότε έκανα αυτό που θεώρησα σωστό. Έφυγα και πήγα στο σπίτι των φίλων μου, λέγοντάς της πως είχα φύγει εκτός πόλης. Όσο ήμουν εκεί, κάλεσα τη μητέρα της, τον πατέρα της, την αδερφή της και πολλούς φίλους της.
Τους είπα ότι ήθελα να κάνω μια μεγάλη έκπληξη στη γυναίκα μου και να της οργανώσω ένα πάρτυ χωρίς να το ξέρει. Έτσι, συγκεντρωθήκαμε όλοι μπροστά από το σπίτι κατά τις 8:30 το πρωί και προσπαθήσαμε να κάνουμε όσο πιο πολύ ησυχία γίνεται.
Έβαλα το κλειδί, μπήκαμε και προχωρήσαμε προς το δωμάτιο. Όταν άνοιξε η πόρτα, ιδού! Η γυναίκα μου εντελώς γuμνή, μαζί με τον εpαστή της να μας κοιτάνε χωρίς να ξέρουν από πού τους ήρθε. Άρχισαν όλοι να ουρλιάζουν πανικόβλητοι. Εγώ έκανα πώς δεν ήξερα τίποτα.
Περιττό να πω, πως ήταν ένα από τα καλύτερα δώρα γενεθλίων που είχα δώσει ποτέ!»

1 σχόλιο: