Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Αυτή είναι η απάντηση του Γαβριήλ Σακελλαρίδη για τον γάμο του στο εξωτερικό και για τη δουλειά στο Λονδίνο...




Με μηνύσεις απειλεί ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης να "απαντήσει"...
στα δημοσιεύματα που τον θέλουν να έχει παντρευτεί στο εξωτερικό ή να δουλεύει σε εταιρία στο Λονδίνο. Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος, με ένα post στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, έδωσε τις δικές του απαντήσεις στα όσα ακούγονται και γράφονται το τελευταίο διάστημα.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, την παραίτηση του οποίου πριν μερικούς μήνες είχε ζητήσει ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αφού ο άλλοτε στενός του συνεργάτης ήταν έτοιμος να καταψηφίσει το πολυνομοσχέδιο για τα προαπαιτούμενα τον περασμένο Νοέμβριο, διαψεύδει πως δουλεύει στο Λονδίνο αλλά και ότι παντρεύτηκε στη Νέα Υόρκη.

«Ενώ έχω επιλέξει να παραιτηθώ από βουλευτής και να μην βγαίνω στα ΜΜΕ, διαβάζω ότι δουλεύω στο Λονδίνο, ότι κάνω παρέα με ανθρώπους που δεν έχω γνωρίσει ποτέ και μία σειρά από άλλα μυθεύματα. Έπειτα βέβαια μαθαίνω ότι παντρεύομαι στη Νέα Υόρκη. Μεγαλεία! Και ενώ δεν αναφέρονται ονόματα, γίνονται περιγραφές με αμφίσημο τρόπο και από δίπλα αναλαμβάνουν εργασία μπλογκς και πλήθος "περίεργων" για τους οποίους είναι και αυτό μια κάποια ενασχόληση», γράφει ο κ. Σακελλαρίδης.

«Δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα σε κανέναν και καμία αναφορικά με την προσωπική μου ζωή», επισημαίνει και σημειώνει πως «δεν ανέχομαι όμως τη στοχοποίηση. Και περισσότερο όταν γίνεται με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να εξάπτει τα ένστικτα του "φιλοθεάμονος κοινού". Βορά στα θηρία της αρένας δεν έγινα και ούτε θα γίνω».

Και καταλήγει: «Δεν θεωρώ ότι ο Τύπος πρέπει να αντιμετωπίζεται με αγωγές, αφού η βιομηχανία αγωγών είναι πλήγμα στην ελευθεροτυπία. Όμως ο επινοημένος κιτρινισμός δεν είναι δημοσιογραφία, οπότε ενίοτε τα όρια μπορεί να τα θέτει και η δικαιοσύνη».

Όσα έγραψε ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης

Αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά θέματα που απασχολούν τον κόσμο, όμως υπάρχουν φορές που διαβάζεις πράγματα για τον εαυτό σου και ενώ στην αρχή γελάς, μετά αντιλαμβάνεσαι ότι κάτι πάει στραβά. Ενώ έχω επιλέξει να παραιτηθώ από βουλευτής και να μην βγαίνω στα ΜΜΕ, διαβάζω ότι δουλεύω στο Λονδίνο, ότι κάνω παρέα με ανθρώπους που δεν έχω γνωρίσει ποτέ και μία σειρά από άλλα μυθεύματα. Έπειτα βέβαια μαθαίνω ότι παντρεύομαι στη Νέα Υόρκη. Μεγαλεία! Και ενώ δεν αναφέρονται ονόματα, γίνονται περιγραφές με αμφίσημο τρόπο και από δίπλα αναλαμβάνουν εργασία μπλογκς και πλήθος "περίεργων" για τους οποίους είναι και αυτό μια κάποια ενασχόληση.

O viral κιτρινισμός με ενοχλεί πιο πολύ για τους γύρω μου. Ακόμα και για αυτούς τους ανθρώπους που δεν έχω συναντήσει ποτέ μου. Δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα σε κανέναν και καμία -αναφορικά με την προσωπική μου ζωή- και για αυτό δεν μπαίνω στην ουσία των "κίτρινων" δημοσιευμάτων.

Δεν ανέχομαι όμως τη στοχοποίηση. Και περισσότερο όταν γίνεται με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να εξάπτει τα ένστικτα του "φιλοθεάμονος κοινού". Βορά στα θηρία της αρένας δεν έγινα και ούτε θα γίνω προς τέρψη όσων επικροτούν και όσων αποδοκιμάζουν. Όμως αλήθεια ποια είναι τα όρια κάποιων και μέχρι πού μπορούν να φτάσουν; Δεν θεωρώ ότι ο Τύπος πρέπει να αντιμετωπίζεται με αγωγές, αφού η βιομηχανία αγωγών είναι πλήγμα στην ελευθεροτυπία. Όμως ο επινοημένος κιτρινισμός δεν είναι δημοσιογραφία, οπότε ενίοτε τα όρια μπορεί να τα θέτει και η δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου