Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Απίστευτη καταγγελία αναγνώστη: "Εκμεταλλεύτηκαν τον φόβο μου οι ταξιτζήδες και με... έγδυσαν!"




Μια απίστευτη καταγγελία φέρνει στο φως αναγνώστης του Athensmagazine.gr, ο οποίος έκανε το λάθος το περασμένο Σαββάτο να πάει να πιει ένα ποτό στο Καζίνο της Πάρνηθας, παίρνοντας ταξί από το τελεφερίκ μέχρι πάνω...
Διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία:
"Καλησπέρα σας,
Το περασμένο Σάββατο αποφάσισα με την παρέα μου να πάμε για ένα ποτό στο Καζίνο της Πάρνηθας για να κάνουμε και κάτι διαφορετικό από ότι συνηθίζαμε. Φτάνοντας στο τελεφερίκ η παρέα μου επιβιβάστηκε σε ένα από αυτά, αλλά εγώ τελευταία στιγμή δεν ανέβηκα καθώς είμαι κλειστοφοβικός και με κυρίευσε η... ασθένειά μου! Για να μην κρεμάσω όμως την παρέα αποφάσισα να πάρω ταξί για να ανέβω πάνω... Μια απόσταση 15 λεπτών με το αυτοκίνητο! Με μεγάλη μου έκπληξη ο οδηγός του ταξί με ενημερώνει ότι η διαδρομή στοιχίζει 30 (!!!) ολόκληρα ευρώ! Και όχι με επιστροφή αλλά μόνο το πήγαινε! Δηλαδή με την επιστροφή σύνολο χάλασα 60 ευρώ για συνολική απόσταση μισής ώρας! Οι ταξιτζήδες στην συγκεκριμένη περιοχή εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου, ο οποίος αποφεύγει να πάρει το τελεφερίκ και στην ουσία τον γδύνουν! Μαθημένος από το πάθημά μου αποφάσισα να σας γράψω αυτή την καταγγελία γιατί νιώθω εξοργισμένος από τον "βιασμό" που αναγκάστηκα να υποστώ! Δηλαδή τρία δρομολόγια να κάνουν προς τα πάνω οι ταξιτζήδες την ημέρα θα βγάλουν σύνολο 180 ευρώ! Τραγικό...

Υ.Γ.: Και φυσικά δεν μου έκοψαν καμία απόδειξη! Ούτε για το πήγαινε, ούτε όμως για το έλα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου