Η δυνατότητα να διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά μια σειρά υπηρεσιών του ΟΑΕΔ θα δοθεί από τις 4 Ιανουαρίου 2016. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο ΟΑΕΔ, η τρίμηνη Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας, οι αιτήσεις για τα Ειδικά Εποχικά Βοηθήματα, Ειδικά Βοηθήματα Ανεργίας, Παροχές Μητρότητας είναι μερικές από τις σημαντικότερες υπηρεσίες για τις οποίες η διαδικασία πρόσβασης αλλάζει.
Για την εξυπηρέτησή τους, οι συναλλασσόμενοι είτε θα πιστοποιούνται ως χρήστες στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ (1. παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης – ΚΠΑ ΟΑΕΔ, ή 2. χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) είτε θα απευθύνονται σε ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών, έχοντας μαζί τους ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου