Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Κούκλα και πάλι! Δείτε πως είναι σήμερα μετά από πλαστικές η καλλονή που είχε παραμορφωθεί από οξύ... (PHOTOS)




Πως είναι σήμερα μετά από δεκάδες πλαστικές η καλλονή που είχε παραμορφωθεί από οξύ που της έριξε ο φίλος της. 

Η ζωή της σημαδεύτηκε μόνιμα το 2008, όταν δέχτηκε επίθεση με οξύ. Επτά χρόνια μετά αποκαλύπτει πως είναι υπερήφανη που επιβίωσε και δηλώνει πως δεν την αναστατώνουν πλέον οι ουλές της.

“Τα σημάδια μου δεν με θυμώμουν πλέον όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη. Απλά μου θυμίζουν πως είμαι πιο δυνατή από τον άνθρωπο που προσπάθησε να μου κάνει κακό.

Όλοι μας έχουμε σημάδια, είτε είναι στο δέρμα είτε στην ψυχή. Θυμηθείτε πως μόνο όσοι επιβιώνουν έχουν σημάδια.

Την επόμενη φορά που θα κοιταχτείτε στον καθρέφτη πείτε στον εαυτό σας ότι είστε περήφανοι που είστε ζωντανοί”, σημειώνει η 31χρονη Katie Piper.

Ήταν μόλις 24 ετών όταν ο πρώην φίλος της Danny Lynch οργάνωσε την επίθεση, βάζοντας έναν άντρα να πετάξει οξύ στο πρόσωπό της.



332 Πως είναι σήμερα μετά από δεκάδες πλαστικές η καλλονή που είχε παραμορφωθεί από οξύ που της έριξε ο φίλος της



Η καριέρα της ως μοντέλο εκείνη την εποχή ήταν ανοδική και είχε πρόσφατα στεφθεί Miss Winchester στα καλλιστεία. Είχε αρχίσει παράλληλα καριέρα παρουσιάστριας σε μικρά ψηφιακά κανάλια.


Τότε γνώρισε τον λάτρη πολεμικών τεχνών Danny Lynch που την προσέγγισε μέσω Facebook και αποφάσισαν να συναντηθούν στο Reading όπου εργαζόταν εκείνη την εποχή.

Δύο εβδομάδες από το ξεκίνημα της σχέσης τους, το ζευγάρι βρέθηκε στο ξενοδοχείο Bayswater, όπου τη βίασε, τη χτύπησε και τη μαχαίρωσε αρκετές φορές στα χέρια.

244 Πως είναι σήμερα μετά από δεκάδες πλαστικές η καλλονή που είχε παραμορφωθεί από οξύ που της έριξε ο φίλος της

Μετά από 8 ώρες στο ξενοδοχείο, την πήγε πίσω στο διαμέρισμά της στο Golders Green, αλλά ήταν πολύ φοβισμένη να ενημερώσει τους γιατρούς για το τι είχε πραγματικά συμβεί.

Δύο ημέρες αργότερα, την έπεισε να πάει σε ένα ίντερνετ καφέ και έξω από το διαμέρισμά της, την πλησίασε ένας άντρας με κουκούλα.



Πίστεψε ότι ο Stefan Sylvestre, που είχε προσλάβει ο David Lynch, θα της ζητούσε χρήματα, αλλά της έριξε οξύ στο πρόσωπό της.

“Όταν το μεγάλο ποτήρι με οξύ χτύπησε το πρόσωπό μου, παραλίγο να σβήσει την παλιά Katie. Σχεδόν. Ήμουν τρομοκρατημένη από την εικόνα μου. Μόλις που αναγνώριζα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.

Ήμουν σίγουρη πως ποτέ δεν θα ήμουν ελκυστική για κανέναν πάλι. Ότι ποτέ δεν θα αγαπηθώ”.

150 Πως είναι σήμερα μετά από δεκάδες πλαστικές η καλλονή που είχε παραμορφωθεί από οξύ που της έριξε ο φίλος της

Μητέρα ενός παιδιού και αρραβωνιασμένη με τον ξυλουργό φίλο της, το πρώην μοντέλο παρουσιάζει την εκπομπή Bodyshockers στο Channel 4.

Ταξιδεύει σε όλη τη χώρα για να συναντηθεί με ανθρώπους που αγωνίζονται με τις δικές τους παραμορφώσεις.

“Ακόμα και στις πιο σκοτεινές στιγμές μας, τα πράγματα μπορούν να πάνε καλύτερα. Για όσους αισθάνονται πως έχουν κολλήσει σε ένα σκοτεινό μέρος, κρατήστε την πίστη σας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου